.UA ccTLD
.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP-адреса: 52.14.0.24
 
 Інформація щодо nic-handle
 -UANIC
 Інформація щодо epp-contact
 Транслітерація
 Публічні домени

Міжнародне співробітництво




Дайджест доменних подій

/ У випуску: Український IGF; перший небрендовий 2020; 4% зростання Verisign; пандемія не допомогла .AU; марний EveryTeam.com...

Український форум з управління інтернетом
Український форум з управління інтернетом буде дистанційним
Український форум з управління інтернетом пройде в режимі відеоконференції 29-30 жовтня, - інформує оргкомітет форуму.

Програма форуму включає п'ять основних секцій. У перший день заходу основними темами форуму стануть безпека, довіра і цифрове безбар'єрне середовище. У другий день учасники форуму обговорять виклики, з якими стикається інтернет в Східній Європі та рух України до цифрового ринку Європи.

За день до заходу, 28-го жовтня відбудеться також Молодіжний форум з управління інтернетом.

Реєстрація на заходи тут: http://igf-ua.org/.

DomainIncite.com
Делегувано домен .SPA
Коренева зона DNS поповнилася ще одним новим загальним доменом верхнього рівня - .SPA. Це перший небрендовий домен, що з'явився в нинішньому році.

Його делегування затягнулося майже на сім років через боротьбу між претендентами, американською компанією Donuts та малайзійською Asia Spa and Wellness Promotion Council (ASWPC). Остання домагалася права розглядати її заявку як таку, що представляє інтереси всієї спільноти спа-індустрії.

В дебати втрутився і уряд Бельгії - на тій підставі, що в країні є містечко Спа, знамените своїми водолікарнями (за однією з версій, саме від його назви і пішло саме слово та поняття «спа»). Втім, позиція Бельгії була одноголосно підтримана в Урядовому консультативному комітеті (GAC) ICANN. В результаті представники Бельгії домовилися з ASWPC про те, що 25% прибутку від діяльності нового домену будуть перераховуватися до державного бюджету міста Спа. Це і дозволило малайзійській компанії отримати право на керування доменом.

DomainIncite.com
Verisign збільшила продажі на 4%
Реєстр доменів верхнього рівня .com і .net компанія Verisign за підсумками третього кварталу обслуговує 163,7 млн ​​доменних імен, що на 4% більше аналогічного показника 2019 року.

Як інформує компанія, за три місяці, які завершилися 30 вересня, компанія продала 10,9 млн нових доменів .com і .net, що на мільйон більше, ніж за той же період у 2019 році.

Verisign підвищила свій прогноз і очікує приріст до кінця року на рівні від 3,5% до 4% у порівнянні з 2019 роком. Кварталом раніше нижня частина прогнозу перебувала на рівні 2,75%, а в квітні і того нижче - 2%.

Генеральний директор компанії Джим Бідзос (Jim Bidzos) сказав, що все ще існує деяка невизначеність, пов'язана з коронавірусом, наряду зі традиційною сезонною слабкістю в четвертому кварталі, яка відображена в прогнозах, незважаючи на два послідовних квартали суттєвого зростання.

Відсоток продовження реєстрацій в другому кварталі, який був найнижчим за багато років, трохи відновився, піднявшись з 72,8% до 73,5%.

OnlineDomain.com
.AU скоротився в обсягах
У домені Австралії .AU за підсумками червня 3,18 млн реєстрацій, що на 1% менше, ніж роком раніше, - інформує реєстр домену auDA.

Зниження, хоч і незначне, не відповідає актуальним тенденціям доменного ринку. Більшість великих доменів, включаючи географічні (ccTLD), продемонстрували навесні цього року значне зростання, викликане переведенням активності малого і середнього бізнесу в інтернет у зв'язку з карантинними обмеженнями, спричиненими пандемією коронавирусу COVID-19.

Зростання показав і домен .AU: згідно зі звітом реєстру, з квітня по червень в доменній зоні було зареєстровано на цілих 28% більше імен, ніж за той же період минулого року. Але навіть цього значного приросту не вистачило, щоб вивести річні показники хоча б до нульової позначки.

TheDomains.com
Ім'я EveryTeam.com, продане два роки тому на $ 35 тис., не продовжили
Технологічний стартап, який купив два роки тому доменне ім'я EveryTeam.com за $35 тис., не продовжив його. Стартап залучив $3 млн інвестицій, пропонуючи реалізувати щось на зразок онлайн-бібліотеки документів і даних, що використовуються всіма співробітниками різнихкомпаній.

Це не перша невдача, пов'язана з цим ім'ям. У 2002 році доменне ім'я було зареєстровано для соціальної мережі, яка об'єднує спортивних уболівальників. Але проект соціальної мережі виявився невдалим. У 2012 році за адресою EveryTeam.com почав роботу сайт, який пропонував на продаж форму і атрибутику різних спортивних команд. Збіг імені домена і сенсу діяльності сайту і в даному випадку були практично ідеальним, але знову не принесли успіху: бізнес невдовзі закрився.

У підсумку домен був оперативно придбаний сервісом DropCatch за $1216 і буде виставлений на аукціон.