.UA ccTLD Domain Network Information Centre

.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP адреса: 54.198.134.32
 

 Інформація за nic-handle

 -UANIC

 Транслітерація

 Публічні домени


Міжнародне співробітництво





23.07.2014 Дайджест доменних подій

У випуску: .WIEN далеко до .BERLIN в перший день відкритої реєстрації; перший раунд змагання московських доменів за .MOSCOW; найбільші доменні угоди першого півріччя; компанія Sony "забула" про свій геймерський домен; .LUXURY зібрав першу тисячу імен...

DomainNameWire.com:
Відкрита вільна реєстрація в ще одному "столичному" домені
Минулого тижня стартувала відкрита реєстрація в новому домені верхнього рівня, який співзвучний з назвою австрійської столиці Відня - .WIEN. В перший день відкритої реєстрації в зоні було здійснено понад 4 тис. реєстрацій.

Запуск відкритої реєстрації в домені .WIEN відбувся 15 липня і протягом першого дня домен поповнився 4 201 доменним ім'ям, а загальна кількість імен, враховуючи зареєстровані в періоди пріоритетної реєстрації, склала близько 4 650 імен.

Реєстрація здійснювалася кількома реєстраторами, в основному європейськими. Лідером за кількістю реєстрацій стала компанія United Domains, на рахунку якої близько чверті всіх зареєстрованих імен в цьому домені.

Вартість реєстрації в домені .WIEN становить близько $35 - $60 на рік. Компанія-реєстратор 1&1 пропонує доменні імена за ціною $29,99 за перший рік, з наступним продовженням вже за $ 49,99 на рік.

Незважаючи на те, що це дуже хороший старт домену .WIEN, його результати не можуть зрівнятися з кількістю реєстрацій в перший день загальнодоступності домену німецької столиці - .BERLIN, де в перший день було зареєстровано понад 31 тис. доменних імен.

DomainNews.com:
Латинський домен .MOSCOW виявився популярнішим кириличного домену .МОСКВА
У доменах російської столиці .MOSCOW і .МОСКВА під час першого періоду пріоритетної реєстрації було делеговано відповідно 154 і 7 імен, - інформує Фонд сприяння інтернет-технологіям і розвитку інфраструктури, який є оператором реєстру обох доменів.

Зареєструвати ім'я в цей період могли компанії, зареєстровані в Trademark Clearinghouse (TMCH). Як правило, це великі міжнародні корпорації. Своїм правом скористалися такі бренди, як Gucci, McDonalds і H&M. Однак найбільша кількість реєстрацій в російському столичному домені на сьогодні у американської компанії Apple, яка стала володарем 11 доменів. Незважаючи на обмеження, були зареєстровані також загальні домени МИ.МОСКВА і СКАЧАТЬ.МОСКВА.

Під час наступного періоду реєстрації, який триватиме до 13 серпня, переважним правом на домени можуть скористатися компанії, які внесені до російського депозитарію торгових марок. Відкрита реєстрація в доменах .MOSCOW і .МОСКВА стартує 1 грудня поточного року.

cctld.ru:
Найбільші доменні угоди першої половини 2014
Рейтинг 100 найдорожчих доменних угод у першому півріччі 2014 очолив домен MI.com, який був проданий у квітні за $3,6 млн. Друге місце за доменом Whisky.com - $3,1 млн, а на третьому місці доменне ім'я Sex.xxx, вартістю $3 млн.

Традиційно, на домени зони .COM припадає переважна більшість найдорожчих угод. Проте, слід зазначити зміцнення позицій на вторинному ринку доменів китайського домену .CN. Крім того, в цей список потрапив перший представник когорти нових доменів верхнього рівня (New gTLD) - на 72-й позиції в списку знаходиться домен Luxury.estate, проданий за $50 тис.

В окремому рейтингу, що був складений для національних доменів, за кількістю та обсягом угод лідирує ccTLD Китаю - .CN. У трійці лідерів перебувають китайські доменні імена Game.cn, Wan.cn і LB.cn, продані в першій половині поточного року за $512,307 тис., $247,830 тис. і $176,0 тис. відповідно. Також сильними виявилися позиції в рейтингу доменних імен з німецької, британської та канадської доменних зон.

DomainNameWire.com:
Компанія Sony забула продовжити реєстрацію одного зі своїх ключових доменів
Численні шанувальники онлайн-ігор компанії Sony виявили, що розважальний сервіс Sony Online Entertainment став недоступним. Попередня версія причин проблеми передбачала технічний збій в роботі одного з DNS-серверів. Але, як виявилося потім, все було набагато банальніше. Як стало відомо, компанія Sony просто забула продовжити реєстрацію одного зі своїх доменів - SonyOnline.net.

Термін дії реєстрації домену минув ще 26 травня, але компанія-реєстратор Network Solutions не поспішала відключати домен, сподіваючись, що Sony згадає про нього і продовжить реєстрацію. Реєстратор відправив японській компанії декілька повідомлень про необхідність продовження реєстрації. Проте Sony ніяк не відреагувала на попередження, і минулого тижня Network Solutions довелося тимчасово заблокувати домен SonyOnline.net.

Президент підрозділу Sony Online Entertainment Джон Смедлі (John Smedley) уже вибачився перед геймерами. У своєму акаунті в Twitter він назвав те, що трапилося, "прикрим інцидентом, якого можна було уникнути", і пообіцяв протягом двох діб усунути проблему. Він також пояснив, чому ситуація стала можливою. За словами Смедлі, електронні листи з повідомленнями про закінчення терміну реєстрації домену були відправлені на адресу електронної пошти, який більше не використовується компанією.

TheDomains.com:
Без зайвого шуму домен .LUXURY подолав позначку в тисячу реєстрацій
Про домен .LUXURY, ціна реєстрації імен в якому починалася з $799 за "непреміум" домен, не було майже нічого чутно з моменту його запуску.

Проте, незважаючи на високу ціну реєстрації, в рамках пріоритетної реєстрації в "розкішній" доменній зоні було зареєстровано більше 600 імен, які, в основному, належать брендам.

Після старту відкритої реєстрації до доменної зони .LUXURY додалося ще 400 імен і зараз їх кількість досягла 1 027. Доменом, як і раніше, в основному цікавляться бренди, які з тих чи інших причин не скористалися правом пріоритетної реєстрації. Крім того, реєструються і загальні назви, наприклад, luxuryhotels.luxury.

Активності в питанні реєстрації доменних імен в .LUXURY сприяло і значне зниження ціни реєстрації у різних реєстраторів. Наприклад, компанія Godaddy опустила її до рівня $559.

Тим не менше, висока ціна реєстрації не є гарантією того, що в доменній зоні не з'являться дивні або відверто "потворні" імена, такі як luxuryluxury.luxury.

Фахівці відзначають, що серед кіберсквотерів також є любителі "високих ставок". Так, наприклад, доменні імена Armani.luxury, Tesla.luxury і saksfifthavenue.luxury були зареєстровані особами, що не мають ніякого відношення до цих компаній і брендів.



0.651915 sec