.UA ccTLD Domain Network Information Centre

.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP адреса: 54.162.139.105
 

 Інформація за nic-handle

 -UANIC

 Транслітерація

 Публічні домени


Міжнародне співробітництво





27.11.2014 Дайджест доменних подій

У випуску: ICANN змінює правила UDRP; Godaddy – не доменним ринком єдиним; Nissan продала одну букву майже за $7 млн; цього року 60% китайських "комів" були викрадені; "традиційні" домени виявилися популярнішими "тематичного" New gTLD.

Domainnamewire.com:
ICANN з наступного року змінює правила розгляду суперечок по доменах
Усі реєстратори, що акредитовані ICANN, з 31 липня 2015 року будуть зобов'язані блокувати доменні імена, на які поширюється дія Єдиної політики розгляду суперечок про доменним іменам (UDRP), а власникам товарних знаків більше не доведеться попереджати адміністраторів доменів про можливість пред'явлення позову.

Згідно з нормами оновленої політики UDRP, "блокування" є комплексом заходів, які застосовуються реєстратором відносно доменного імені, спрямовані на запобігання будь-якій зміні інформації про його адміністратора і реєстратора, але не впливають на делегування або продовження терміну реєстрації доменного імені.

Багато великих реєстраторів зараз керуються правилами UDRP і блокують доменні імена. Проте, в питанні наслідків блокування, так само як і термінів введення їх в дію, кожен реєстратор діє на власний розсуд.

За новими правилами реєстратори повинні будуть здійснювати блокування доменів впродовж двох робочих днів з моменту отримання повідомлення про UDRP. При цьому адміністратори доменних імен про факт пред'явлення до них претензій дізнаються лише у момент блокування, оскільки повідомляти про це заздалегідь (до блокування) реєстраторам буде заборонено. У разі відхилення або відкликання позову, реєстратори повинні будуть впродовж одного робочого дня розблоковувати домен.

Оскільки нові правила скорочують двадцятиденний період, який був передбачений для відповіді на позовні вимоги, адміністраторам доменів надається можливість запросити додатково чотири календарні дні на відповідь. Важливо, що подібний запит буде задоволений UDRP-провайдером (організацією по розгляду суперечок у рамках UDRP) автоматично.

Головною метою нововведення є боротьба з таким поняттям, як "кіберфлайт" (cyberflight). Ця тактика, що передбачає перенесення спірних доменів від одного реєстратора до іншого, використовується кіберсквоттерами для ухилення від претензій правовласників і збереження власних прав на спірні домени.

Проект оновленої політики UDRP був затверджений Організацією підтримки доменів загального призначення (GNSO) в серпні 2013 року і схвалений Правлінням ICANN у вересні того ж року.

NYpost.com:
В 2015 році реєстратор доменів GoDaddy.com планує вийти на IPO
Один з найбільших у світі реєстраторів доменних імен компанія GoDaddy.com планує провести первинне розміщення акцій на початку наступного року. У рамках IPO, як очікується, ринкова капіталізація компанії може скласти $4,5 млрд, пише газета New York Post.

Про свої плани стати публічною компанія уперше оголосила у червні поточного року. Однак, через декілька тижнів інтернет-гігант Google оголосив про тестування ним сервісу реєстрації доменів, що дещо затьмарило перспективи реєстратора.

Сьогодні GoDaddy є лідером на ринку реєстрації доменних імен. Кількість клієнтів компанії досягла близько 14 млн. Середня виручка з розрахунку на користувача за дев'ять місяців цього року збільшилася з $102 до $112. А скоригований прибуток компанії до сплати податків (EBITDA) за цей період виріс зі $156 млн до $215 млн.

DomainNameWire.com:
Буква за $7 млн.
Японський автовиробник компанія Nissan продала доменне ім'я Z.com, яке раніше призначалося для просування автомобілів серії Nissan Z, групі компаній GMO Internet, в яку входить провідний японський реєстратор доменних імен. Ціна питання - 800 млн японських єн ($6,8 млн).

За словами представників GMO Internet, корпорація планує використати свій новий домен для розширення своєї експансії на світовому ринку.

Таким чином, Z.com вийшов в лідери вторинного ринку доменів по об'ємам угоди-купівлі в поточному році. Перша десятка продажів 2014 року виглядає наступним чином:

  • Z.com – $6,8 млн
  • Medicare.com – $4,8 млн
  • MI.com – $3,6 млн
  • Whisky.com – $3,1 млн
  • Sex.xxx – $3 млн
  • 37.com – $2 млн
  • MM.com – $1,2 млн
  • 100.com – $950 тыс.
  • Wan.com – $800 тыс.
  • KorsVodka.com – $750 тыс.

Домен Z.com уперше був зареєстрований в 1997 році компанією Nissan North America. Нині існує усього три односимвольні доменних імені в зоні .COM, тому Z.com надає унікальні можливості для маркетингу завдяки своїй запам’ятовуваності.

Компанія Verisign, яка здійснює управління доменом .COM, в 2010 році розглядалася можливість проведення аукціону односимвольних доменів, більшість з яких зараз недоступні для реєстрації. Проте, компанія відмовилася від його проведення, можливо, порахувавши, що виставляючи на аукціон велику кількість "ласих" доменних імен, вона не зможе отримати за них бажану суму.

У той же час, багато нових загальних доменів верхнього рівня пропонують для реєстрації доменні імена, що складаються з однієї букви. Наприклад, вартість реєстрації такого домену в компанії Donuts починається від $400 в рік.

TheDomains.com:
Майже 60% китайских доменів .COM були "викрадені" в 2014 році
Ресурс WantChinaTimes.com опублікував статтю, в якій розкриваються дані про кількість доменів .COM, які були "викрадені" в Китаї в 2014 році. Якщо вірити доповіді, ця кількість досить велика і складає біля 60% усіх доменів .COM, зареєстрованих китайськими інтернет-користувачами.

Як повідомляється, з 60% доменних імен .COM, які були захоплені в Китаї в першій половині 2014 року, 48,8 % попали під контроль зарубіжних IP- адрес.

Також повідомляється, що в трійку країн-лідерів, з території яких здійснювалися атаки на домени, і де розташовані IP- адреси, що контролюють "викрадені" доменні імена, увійшли США, Гонконг і Південна Корея. "На їх совісті" 6 118, 3 097 і 2 307 зламаних веб-сайтів відповідно.

За словами Хуанга Чэнгквинга (Huang Chengqing), директора технічної команди реагування на надзвичайні ситуації національної комп'ютерної мережі (CNCERT), Китай нині стикається з важкою ситуацією з точки зору безпеки в Інтернеті, і планує боротися із загрозами за рахунок залучення міжнародних партнерських програм.

TheDomains.com:
Актуальність доменів для "Чорної п'ятниці" підвищується з наближенням свята
За тиждень до "Чорної п'ятниці", яка йде відразу за Днем подяки в США, і традиційно є одним з найжвавіших торгових днів, істотно виріс інтерес до доменів, що містять слова "Black Friday". Багато продавців прагнуть отримати з купівельного ажіотажу максимальну вигоду, у тому числі, за рахунок залучення клієнтів у свої магазини звучними доменними іменами.

Згідно даних сайту компанії Verisign, що управляє доменами .COM і .NET, за тиждень, який почався 15 листопада, було зареєстровано 559 доменних імен в домені .COM, що містять у своїй назві це поняття. За цей же період, в домені .NET з'явилося 60 подібних імен. В порівнянні із "старичками" доменного ринку, напрочуд низький попит має новий домен .BLACKFRIDAY, в ньому за тиждень було зареєстровано лише 16 імен.



0.654201 sec