.UA ccTLD Domain Network Information Centre

.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP адреса: 54.198.134.32
 

 Інформація за nic-handle

 -UANIC

 Транслітерація

 Публічні домени


Міжнародне співробітництво





20.03.2015 Дайджест доменних подій

У випуску: домену .COM виповнилося 30 років; реєстрація доменів через сервіс Google призвела до витоку персональних даних; в Білорусі влада буде стежити за інтернет-користувачами; доменний ринок наближається до третини мільярда доменних імен - доповідь Verisign; редирект за мільйон доларів ...

CBSnews.com:
Домен .COM святкує 30-річчя
Тридцять років тому, 15 березня 1985 року, відбулася перша реєстрація доменного імені в домені верхнього рівня .COM.

За даними адміністратора домену компанії Verisign, власником першого доменного імені є американська корпорація Symboliks Computer, що тоді розташовувалася в штаті Массачусетс. Компанія займалася виробництвом комп'ютерної техніки і розробкою програмного забезпечення. Першим ім'ям стало ім'я symbolics.com, яке активне й досі, не дивлячись на те, що комп'ютерної техніки під цією маркою давно вже не немає.

До 1987 року було вже 100 доменів .COM, а через десять років після першої реєстрації в домені .COM вже налічувалося понад 18 тис. імен.

На даний час в доменній зоні .COM реєстрації відбуваються практично кожну секунду або понад 80 тис. на добу. Зараз їх кількість перевищує 116 млн.

BusinessInsider.com:
Помилка Google призвела до масового витоку персональних даних власників доменів
Помилка в сервісі Google Apps for Work, який, крім усього іншого, дозволяє реєструвати доменні імена, стала причиною розкриття персональних даних.

Google надавала послуги з реєстрації доменних імен через сторонніх хостерів, зокрема, компанію eNom. Всього eNom зареєструвала 305 925 доменних імен для користувачів Google. Окремо користувачам сервісу Google пропонувалося безкоштовно приховати свої персональні дані від реєстру WHOIS. По суті, пошуковий гігант і реєстратор доменних імен брали на себе функції посередника при вирішенні різних питань, що стосуються використання доменів своїх клієнтів, запобігаючи зверненню до них "напряму". Незважаючи на це, інформація про 282867 власників доменів просочилася в Інтернет. Сам факт витоку був виявлений фахівцями компанії Cisco, а за заявами Google, компанія вже усунула проблему, яка привела до розкриття даних користувачів.

Партнерство eNom з Google передбачало, що період дії безкоштовної функції з приховування персональних даних користувачів, які реєструють свої доменні імена через Google Apps for Work, становить один календарний рік. По його завершенні та продовженні реєстрації домену, ця послуга не продовжувалася автоматично. В результаті дані користувача ставали доступними через сервіс WHOIS.

На даний час Google здійснює оповіщення своїх клієнтів, дані яких були скомпрометовані, щоб вони не стали жертвами фішингових атак та інших дій зловмисників.

telegraf.by:
У Білорусі активність користувачів в Інтернеті буде фіксуватися і зберігатися
З 1 січня 2016 року у Білорусі набуває чинності інструкція "про порядок формування та зберігання відомостей про інформаційні ресурси, відвіданні користувачами інтернет-послуг", згідно з якою інтернет-провайдери будуть зобов'язані зберігати протягом року дані про користувачів, а також відомості про всі активовані ними послуги та відвідані сторінки.

Нормативний акт передбачає зберігання інформації як про юридичних, так і про фізичних осіб. Вона включатиме всі дані договору надання послуг, у тому числі дані, що дозволяють визначити кінцевий абонентський пристрій (для користувачів мобільним Інтернетом - МАС-адресу). Крім того, провайдери повинні зберігати "відомості про всі послуги електрозв'язку, активовані користувачем інтернет-послуг, а також дату, час початку і закінчення з’єднання, внутрішню і зовнішню IP-адреси та порти кінцевого абонентського пристрою (терміналу), доменне ім'я або IP-адресу і порт відвідуваного користувачем інтернет-послуг інтернет-ресурсу, обсяг переданих та прийнятих даних".

У документі не вказано, хто і на яких умовах зможе отримати доступ до інформації, що зберігається, в які терміни, і в якому вигляді вона надаватиметься. Також не йдеться про цілі і завдання, що вирішуються з введенням цієї норми. Підставою для прийняття інструкції вказано декрет президента РБ "Про невідкладні заходи з протидії незаконному обігу наркотиків".

Verisign:
Доменний простір в минулому році зріс майже до 300 мільйонів імен
За даними компанії VeriSign, кількість реєстрацій доменних імен станом на 31 грудня 2014 року досягла 288 мільйонів.

У доповіді The Domain Name Industry Brief говориться, що протягом четвертого кварталу минулого року доменний простір поповнився чотирма мільйонами доменних імен. Темпи зростання кількості реєстрацій склали 1,3% порівняно з третім кварталом 2014 року. У порівнянні з аналогічним кварталом роком раніше, у світі додалося 16,9 млн доменних імен, що означає приріст на 6,2% в річному численні.

Домени верхнього рівня .COM і .NET продовжили зростання в четвертому кварталі 2014 року, досягнувши сукупного обсягу близько 130 600 000 доменних імен, що на 2,7% більше порівняно з минулим роком. При цьому кількість доменів .COM за станом на кінець минулого року досягла 115 600 000, а .NET - 15 млн.

У першій десятці найбільших доменів верхнього рівня .COM, .TK (Токелау), .DE (Німеччина), .NET, .CN (Китай), .UK (Великобританія), .ORG, .RU (Росія), .NL (Нідерланди) та .INFO. Домени .NL і .INFO за результатами четвертого кварталу 2014 помінялися місцями, що стало єдиною зміною в порівнянні з попереднім кварталом.

TheDomains.com:
Домен вартістю $2,6 млн використовується для переадресації
Компанія SalesForce.com, яка купила в 2011 році доменне ім'я Social.com за $2,6 млн, використовує його для перенаправлення користувачів на сайт ExactTarget.com.

Експерти припускали, що "Social.com може бути використаний в якості нового імені для компанії, що займається моніторингом соціальних мереж - Radian6, або в якості концентратора всіх послуг компанії, просуваються в даний час під гаслом "соціальний бізнес" (social enterprise).

Однак, домен вартістю в кілька мільйонів використовується всього лише для перенаправлення відвідувачів на ExactTarget.com, який є, значною мірою, загальною платформою компанії Salesforce.



0.648694 sec