.UA ccTLD Domain Network Information Centre

.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP адреса: 54.80.33.183
 

 Інформація за nic-handle

 -UANIC

 Транслітерація

 Публічні домени


Міжнародне співробітництво





05.08.2015 Дайджест доменних подій

У випуску: "Доменний суверенітет" і нові домени; Verisign "перевела" .COM і .NET на різні мови; ще один діючий New gTLD виставлять на аукціон; GoDaddy продала "іспанський футбол"; чорношкірі американці частіше за всіх "ігнорують" Мережу...

DomainIncite.com:
Більшість країн ревно ставляться до "доменного суверенітету"
Усього вісім держав і територій дали згоду на використання своїх назв у якості імен в нових загальних доменах верхнього рівня. Такі дані опублікував урядовий консультативний комітет (GAC) ICANN.

У число цих країн увійшли США, Великобританія, Данія, Фінляндія, Нідерланди, Швеція, а також острови Піткерн і Гернсі. Крім того, ще 10 держав, у тому числі, Швейцарія, Бразилія, Бельгія, Чехія, Чорногорія і Грузія, дозволили використання своїх назв в доменах-брендах. Це означає, що, наприклад, компанія Sony може зареєструвати в своєму домені-бренді ім'я Brazil.sony або Switzerland.sony. У той же час, обмежень на реєстрацію імен типу Finland.guru і їм подібних немає, і вони можуть з'явитися в будь-якому новому домені верхнього рівня.

Якщо взяти до уваги, що в світі існує понад 190 держав (входять в ООН), то дозвіл на використання своїх найменувань дали менше 10% усіх країн. Всі інші наполягають, щоб реєстрація відповідних імен відбувалася лише після узгодження та схвалення національною владою країн. Ця процедура передбачена в Реєстраційній угоді реєстратур нових доменів з ICANN. Згідно з документом, доменні імена, що збігаються з назвами держав на шести офіційних мовах ООН (в тому числі, російською), можуть бути зареєстровані тільки після отримання згоди уряду відповідної держави.

DomainIncite.com:
Verisign запустила 11 інтернаціоналізованих аналогів доменів .COM і .NET
Минулого тижня коренева зона DNS поповнилася 11 новими загальними доменами верхнього рівня.

Варто відзначити, що всі вони є інтернаціоналізованими версіями доменів .COM і .NET, у тому числі й кириличної. Доменний простір поповнився доменами: .कॉम (.com) і .नेट (.net) на хінді,. 点 看 (.com) і. 大 拿 (.net) на китайській, .닷 컴 (.com) і .닷넷 (.net) на корейській,. คอม (.com) на тайській, .コ ム (.com) на японській, .كوم (.com) арабською, .קום (.com) на івриті і кириличним .ком. Оператором усіх цих нових доменних зон є компанія Verisign, яка планує відкрити їх для реєстрації ще до кінця поточного року.

Реєстраційна угода компанії з ICANN за цими новими доменами була підписана ще в січні, однак причиною затримки стала необхідність досягти балансу інтересів правовласників. В результаті довгих консультацій представникам великого бізнесу вдалося наполягти на своєму, і в нових інтернаціоналізованих доменах була введена стандартна процедура пріоритетної реєстрації (Sunrise), що наддає перевагу реєстрації відповідних доменних імен власникам брендів і торгових марок. Спочатку компанія Verisign планувала надати перевагу реєстрації доменів власникам аналогічних імен в зонах .COM і .NET.

DomainIncite.com:
Домен .VERSICHERUNG виставлять на аукціон
Німецька реєстратура Dotversicherung-registry GMBH вирішила виставити на аукціон належний їй новий загальний домен верхнього рівня .VERSICHERUNG, що німецькою означає "страхування".

За десять місяців існування домену в ньому було делеговано понад 3 тис. імен. Окрім прав на управління доменом, переможець аукціону отримає близько 10 тис. преміальних імен, які були зарезервовані реєстратурою для своїх потреб. Як повідомляється, аукціон відбудеться 26 серпня, а торги стартують з ціни в $750 тис.

Це вже не перший випадок, коли нові домени переходять з рук в руки. За оцінками ресурсу Domain Incite, з кінця 2013 року змінили господарів понад 80 доменів. Правда, як правило, це відбувалося в рамках приватних угод між великими компаніями або при переведенні доменів під юрисдикцію іншого підрозділу в одній і тій же компанії або дочірніх структур. Рішення долі домену за допомогою аукціону більш рідкісне явище. У лютому поточного року ще один німецький домен .REISE ("подорож") пішов з молотка - новим власником прав на домен стала компанія Donuts, а стартова ціна лоту аукціону становила $400 тис.

TheDomains.com:
GoDaddy влаштувала "розпродаж" доменів
Компанія GoDaddy, найбільший у світі доменний реєстратор, повідомила про продаж домену FUTBOL.com, що раніше їй належав.

Як повідомлялося, в квітні поточного року GoDaddy придбала портфель преміальних доменних імен у компанії Marchex, яка вирішила піти з доменного ринку. Придбання, що складалося з понад 200 тис. доменних імен, обійшлося GoDaddy в $28,1 млн. Тепер реєстратор, імовірно, вирішив отримати від нових активів прибуток, продаючи ці домени "вроздріб". Так, компанія уже продала домен BEIJING.com, який входив в портфель Marchex, за неофіційними даними, за $6-7 млн.

Умови чергової оборудки - з продажу FUTBOL.com - так само як і ім'я покупця не розголошуються. Експерти припускають, оскільки слово futbol означає "футбол" іспанською, мова може йти про кілька мільйонів доларів. Деякі з оглядачів вважають, що ціна FUTBOL.com може навіть перевищити вартість Beijing.com, враховуючи популярність "спорту № 1" і увагу, яку викликали корупційні скандали у ФІФА.

TheDomains.com:
Кожен сьомий американець не користується Інтернетом
Приблизно 15% дорослих американців не користуються всесвітньою мережею, говориться у звіті дослідницької компанії Pew Research Center. За даними дослідників, цей показник залишається незмінним з 2013 року, незважаючи на державні соціальні програми, спрямовані на підвищення проникнення Інтернету.

Серед американців, що не користуються Інтернетом, рівною мірою представлені як чоловіки, так і жінки. Проте, відзначають дослідники, існують значні відмінності за расовою ознакою. Найменше людей, "які не підключені" до Мережі, серед американців азіатського походження (5%). На другому місці за цим показником так звані "білі" - 14%, за якими слідують іспаномовні американці (18%). Найнижче проникнення Інтернету серед афроамериканців - з цієї категорії людей Інтернетом не користується 20% дорослих.

Серед причин, чому вони не користуються Інтернетом, респонденти назвали "відсутність інтересу до Інтернету" або "невідповідність Мережі характеру їхнього життя" (34%). Для 32% інших опитаних користування Інтернетом виявилося занадто складним, причому 8% з них сказали, що вони "занадто старі", щоб ліквідувати свою інтернет-безграмотність. Ціна, як перешкода використання Інтернету, була названа 19% респондентів.



0.646903 sec