.UA ccTLD Domain Network Information Centre

.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP адреса: 54.224.121.67
 

 Інформація за nic-handle

 -UANIC

 Транслітерація

 Публічні домени


Міжнародне співробітництво





15.10.2015 Дайджест доменних подій

У випуску: жвавий старт кириличного домену .БЕЛ; в рейтинг Alexa увійшло понад 5 тис. New gTLD; програма нових доменів - перша втрата; п'ять загроз для Інтернету; домен .FOOD хочуть зробити "брендовим"...

belta.by
.БЕЛ посів друге місце серед кириличних доменів
Всього через тиждень після старту відкритої реєстрації в домені .БЕЛ в ньому уже налічується 12,6 тис. доменних імен, - інформує технічний адміністратор домену компанія hoster.by. Зараз трійку лідерів кириличних ccTLD очолює російський домен .РФ, який за шість років існування набрав понад 870 тис. імен. На третій позиції - український домен .УКР, у якого за чотири роки набралося реєстрацій на 11 тис.

У сербському домені .СРБ налічується близько 3 тис. реєстрацій, в казахському - .ҚАЗ близько 1,1 тис., в македонському .МКД майже 1 тис. реєстрацій.

TheDomains.com
Популярність нових доменів зросла на 15%
У першому мільйоні найвідвідуваніших сайтів представлені 5,34 тис. сайтів, розташованих в нових загальних доменах верхнього рівня, - свідчить дослідження компанії Corporation Service Company (CSC) на основі аналізу даних сервісу Alexa. За вересень їх кількість збільшилася на 15%.

При цьому, як випливає з документа, кількість реєстрацій в доменах-брендах в порівнянні з серпнем зросла на 50-%. Найбільша кількість таких сайтів розташовані в доменах .MEDIA, .TODAY і .SEXY. А ось у найбільшому новому домені верхнього рівня за кількістю реєстрацій .XYZ, в якому налічується понад 1,1 млн імен, міститься небагато популярних сайтів і він не увійшов за цим показником навіть у першу десятку.

DomainIncite.com
Серед нових доменів верхнього рівня перші втрати
Південнокорейський промисловий конгломерат Doosan вирішив офіційно відмовитися від свого нового домену, ставши першим серед реєстрів нових доменів, хто пішов на цей крок.

Про це повідомила корпорація ICANN представляючи нову веб-сторінку на своєму офіційному сайті, призначену для відстеження запитів про припинення контрактів на управління New gTLD.

Оскільки Doosan є досить великою компанією, річний дохід якої обчислюється кількома мільярдами доларів, говорити про те, що рішення відмовитися від домену було викликано фінансовими причинами або проблемами в бізнесі не доводиться. Швидше за все, компанія просто втратила інтерес до домену.

Угода по домену .DOOSAN була підписана ще в квітні 2014 року, а делегований він був рік тому, і реєстрація в ньому стала доступною з середини березня. Не дивлячись на це, компанія Doosan зареєструвала в ньому єдине обов'язкове ім'я nic.doosan.

Термін обговорення питання про припинення дії домену триватиме до 9 листопада.

DomainIncite.com
Шехаде назвав п'ять ризиків для Інтернету
Генеральний директор ICANN Фаді Шехаде (Fadi Chehade) виклав п'ять головних загроз, які можуть загрожувати існуванню глобальній мережі, якщо не відбудеться передача повноважень з управління Інтернетом від IANA спільноті стейкхолдерів.

Своє бачення загроз Шехаде представив під час телефонної конференції лідерів організацій підтримки та консультативних комітетів ICANN.

П'ять ризиків, з якими зіткнеться ICANN, якщо передача повноважень від IANA буде відкладена або скасована:

  1. Співтовариство ICANN може розколотися на частини, і, будучи розділеним та вразливим до впливу глобальних зацікавлених суб'єктів, стане потенційно небезпечним для стабільності та ефективності роботи ICANN.
  2. Технічні спільноти, які здійснюють експлуатацію інфраструктури, IETF і структури, відповідальні за нумерацію, можуть піти різними шляхами, що буде означати закінчення цілісності логічної інфраструктури Інтернету.
  3. Уряди можуть зробити зусилля, починаючи з цього року, та ініціювати в рамках Світового саміту інформаційного співтовариства (WSIS) розгляд питання про перерозподіл відповідальності з управління Інтернетом на більш стабільну і передбачувану міжурядову платформу.
  4. Ключові країни, які надають виступають за передачу управління Інтернетом з моменту оголошення таких планів у березні 2014 року, можуть змінити своє ставлення до підтримки логічної інфраструктури "єдиного Інтернету" під координацією ICANN.
  5. Живучість та ефективність моделі мультістейкхолдерізма опиниться під питанням.

ICANN вважає, що для виконання поточних планів, згідно з якими передача повинна здійснитися до 30 вересня 2016 року, про його початок має бути повідомлено в грудні.

Питанню передачі повноважень з управління Мережею присвячений цілий ряд засідань на майбутній зустрічі інтернет-громадськості в Дубліні, яка пройде наприкінці місяця.

DomainIncite.com
"Їжа" може стати брендом
Реєстр домену .FOOD ("їжа") компанія Scripps Networks хоче отримати виняткові права на його використання під маркою домену-бренду.

Компанія, якій також належить американський кабельний телеканал Food Network, звернулася в ICANN з проханням застосувати до цього домену положення доповнень до реєстраційної угоди, які діють стосовно доменів-брендів.

Простіше кажучи, компанія намагається зробити домен закритим для реєстрацій сторонніми користувачами, залишивши його в своєму безроздільному розпорядженні. Підставою для свого прохання компанія називає той факт, що слово "Food" є найменуванням бренду телекомпанії.

У той же час, подібні заяви виглядають дещо наївно, враховуючи, що раніше ICANN ясно висловила свою позицію щодо обмеження у використанні доменів, в назвах яких присутні загальновживані слова. Цей домен потрапляє в групу "closed generic"-доменів, для яких не передбачена закрита реєстрація. Та й брендом слово "їжа" навряд чи може вважатися враховуючи його широке використання.

Крім того, Scripps Networks вважає, що у випадку відкритої реєстрації в домені не уникнути проблем, які торкнуться користувачів. "Користувачі можуть бути введені в оману кібресквоттерами або недобросовісними ресурсами, тоді як компанія Scripps, керуючи доменом .FOOD, гарантує їм достовірність”, йдеться у зверненні компанії до ICANN. Правда, ці аргументи виглядають вельми натянутими.

Останнє слово залишиться за юристами ICANN. Однак до 29 жовтня питання відкрите для обговорення на офіційному сайті корпорації. І висловити свою думку про долю домену .FOOD може кожен охочий. ICANN, напевно, варто прислухатися до голосу інтернет-спільноти.



0.650686 sec