.UA ccTLD Domain Network Information Centre

.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP адреса: 54.146.5.196
 

 Інформація за nic-handle

 -UANIC

 Транслітерація

 Публічні домени


Міжнародне співробітництво





29.12.2016 Дайджест доменних подій

/ У випуску: Verisign вирішила нагадати про домен .NET; ще один домен-бренд виявився непотрібним; обсяг реєстрацій в .COM знизився; компанія Neustar стане приватною; в домені .US можуть дозволити "короткі" імена ...

OnlineDomain.com
Домен .NET проявляє активність
Компанія Verisign ініціювала кампанію Uncommonly Timeless (можна перевести, як "Не підвладний часу") з метою активізувати реєстрацію імен в домені .NET. У цьому домені ось уже кілька років кількість реєстрацій не росте, перебуваючи біля позначки 15 млн. Тим часом, в іншому домені під управлінням Verisign - .COM - спостерігається постійне зростання.

Зокрема, Verisign нагадує користувачам, що, запущений в січні 1985 року, домен .NET є одним з перших в доменному просторі і залишається одним з найбільш затребуваних і привабливих, оскільки "Net" в перекладі з англійської "Мережа", а також "Чистий".

DomainIncite.com
Mitsubishi відмовилася від домену-бренду .MTPC
Японський конгломерат Mitsubishi повідомив корпорацію ICANN, що він більше не бажає підтримувати один зі своїх брендових нових доменів .MTPC, який є абревіатурою Mitsubishi Tanabe Pharma Corporation.

Домен був делегований у лютому 2015 року у рамках програми нових загальних доменів верхнього рівня ICANN, проте Mitsubishi ніколи його не використовувала і в ньому було зареєстровано усього два доменних імені.

Це вже 19-й домен в рамках першого раунду New gTLD 2012 року, який "з власної волі" припинив існування після підписання угоди про реєстр. Слід зауважити, що усі ці домени відносяться до розряду брендових.

Mitsubishi також володіє доменом .MITSUBISHI, який був запущений на початку поточного року, але, як і .MTPC, досі не використовувався.

TheDomains.com
Кількість імен в домені .COM знизилася нижче 128 мільйонів
У домені .COM кількість реєстрацій зменшилася до менш 128 млн. імен, - інформує компанія Verisign, реєстр загальних доменів верхнього рівня .COM і .NET. Позначку в 128 млн. реєстрацій домен подолав у вересні 2016 року.

У 2015 році Verisign повідомляла про істотне зростання в домені реєстрацій доменних імен з випадковим набором літер і цифр. Більшість з них були зареєстровані користувачі з Китаю. Наслідуючи цей приклад, доменні інвестори з інших регіонів світу також активізувалися в реєстрації подібних імен, плануючи в майбутньому перепродати їх на китайському ринку. Однак відсоток продовження таких "спекулятивних" імен традиційно низький. Цим і пояснює компанія зменшення чисельності імен.

Слід зазначити, що це один з небагатьох випадків скорочення числа реєстрацій в історії домену .COM.

DomainIncite.com
Керівництво Neustar схвалило приватизацію компанії за $2,9 мільярди
Реєстр доменів .BIZ, .CO і .US, компанія Neustar, перейде в приватну власність групи, очолюваної компанією Golden Gate Capital за $2,9 млрд.

Покупці запропонували за акції реєстру ціну в $35,5. Максимальне котирування акцій компанії кілька років тому становило близько $45. До зниження вартості майже на 20% привела невизначеність, пов'язана з продовженням контракту з владою США на адміністрування телефонної інфраструктури країни. На частку цього контракту припадає близько половини прибутку NeuStar. Невизначеність змусила компанію зосередити зусилля на маркетингових послугах, безпеці і доменах.

Раніше в цьому році компанія оголосила про свій намір розділитися, виділивши в окрему компанію бізнес, що не залежить від державного контракту. У будь-якому випадку, вважають експерти, компанію перед приватизацією очікує суттєва реструктуризація.

TheDomains.com
В американському домені .US можуть з'явитися одно- і двосимвольні імена
З метою підвищення інтересу до американського домену .US його спонсорська організація в особі Національної адміністрації США з телекомунікацій та інформації (NTIA) спільно з реєстром домену, компанією Neustar, планують дозволити реєстрацію одно- і двосимвольних імен.

NTIA і Neustar винесли на громадське обговорення одразу дві своїх ініціативи, перша з яких стосується дозволу реєстрації в домені .US коротких імен. Подібні імена відносяться до категорії преміум-класу, коштують значно дорожче і користуються великим попитом у інвесторів. Таким чином, цей крок не тільки підвищив би інтерес до американського домену, але й дозволив би реєстру поліпшити свої фінансові показники перед приватизацією.

Інша ініціатива передбачає можливість використання засобів збереження конфіденційності при реєстрації імен в .US. Ця опція також користується широкою популярністю у реєстрантів, оскільки дозволяє не вказувати свої прямі контактні дані в Whois. Щоправда, згідно з правилами, реєструвати імена в національному домені США можуть лише громадяни і резиденти країни, а також американські компанії і організації, або установи, що мають право на ведення діяльності в США. Використання засобів збереження конфіденційності потенційно відкриває можливість порушення цього правила. Однак досвід вирішення подібної проблеми існує. Наприклад, реєстранти можуть бути зобов'язані надавати реєстраторам інформацію, яка підтверджує їх право реєструвати домени в тій чи іншій доменній зоні, проте в даних Whois ця інформація не буде вказана.

Національний домен США .US існує понад 30 років, однак він так і не зміг стати по-справжньому популярним в країні. Американці традиційно вважають "своїм" домен .COM. Можливо, прийняття нових заходів дозволить змінити ситуацію. Період публічного обговорення висунутих ініціатив триватиме до 16 січня наступного року.



0.605460 sec