.UA ccTLD Domain Network Information Centre

.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP адреса: 54.81.210.42
 

 Інформація за nic-handle

 -UANIC

 Транслітерація

 Публічні домени


Міжнародне співробітництво





21.04.2017 Дайджест доменних подій

/ У випуску: "клубні" преміум-домени користуються попитом; незатребуваний потенціал нових доменів оцінено в $10 млрд; "латинські" домени продовжують просочуватися крізь Велику китайську стіну; компанія Amazon прописалася в шведському домені...

DomainIncite.com
.CLUB: $5 млн за преміум-імена
У першому кварталі поточного року реєстр домену .CLUB продав зарезервовані імена преміум-класу на суму в півмільйона доларів, а загальна сума за "елітні" клубні імена, виручена з початку роботи домену, склала майже $5 млн.

В цілому за квартал через аукціони, реєстраторів та післяпродажні платформи було реалізовано 475 преміальних імен при середній вартості одного домену трохи більше однієї тисячі доларів. Лідерами першого кварталу стали операції з продажу імен seniors.club і pet.club по $18 тис. за кожне ім’я, а також photo.club - за $10 тис.

DomainIncite.com
Світова економіка щорічно втрачає близько $10 мільярдів, "ігноруючи" нові домени
Світова економіка щорічно втрачає майже $10 млрд доходу через відсутність належної підтримки нових загальних і інтернаціоналізованих доменів. Такі дані приводяться в доповіді аналітичної компанії Analysys Mason, яка проводила дослідження для Universal Acceptance Steering Group.

За інформацією дослідників, більш ефективне і всебічне використання нових доменів в глобальних масштабах змогло б додатково забезпечити близько $3,6 млрд, а відсутність належної підтримки IDN обходиться світовій економіці в $6,2 млрд недоотриманого доходу.

У доповіді наголошується, що у світі все ще існує безліч сайтів, веб-сервісів і додатків, які розцінюють довші домени (довші за традиційні дво- і трилітерні), як недійсні. Інші ж програми повністю ігнорують нелатинське написання доменних імен. Це призводить до відмови користувачів від транзакцій, оскільки їх адреса електронної пошти не може бути використана.

Для оцінки втрат фахівці Mason використовували дані опитування .CLUB Domains, відповідно до якого 13% сайтів не підтримують нові домени.

OnlineDomain.com
Ще 8 доменів допущено в Китай
Міністерство промисловості та інформаційних технологій КНР (MIIT) видало ліцензії на використання в країні 8 нових загальних доменів верхнього рівня.

Одним з них став домен .BIZ, реєстру Neustar. Його, однак, можна назвати вже "старим новим" доменом - його старт відбувся ще в 2001 році. Ліцензії на два домена - .LINK і .AUTO - отримала компанія Uniregistry. Але самим "щасливим" виявився реєстр Afilias, якому вдалося отримати схвалення китайських властей на використання одразу п'яти своїх загальних доменів верхнього рівня: INFO, .MOBI, .RED, .PRO і .KIM (два з них - .MOBI і .PRO також є не зовсім новими, так як були запущені в 2001 і 2004 роках відповідно).

Відповідно до китайського законодавства, громадяни і компанії Піднебесної можуть реєструвати імена в будь-яких доменних зонах. Однак створювати вебсайти вони можуть лише в доменах, які отримали ліцензію Міністерства промисловості та інформаційних технологій КНР. Ліцензування передбачає, у тому числі, і згоду реєстрів доменів слідувати жорстким правилам цензури, що діє в КНР.

На даний момент в КНР ліцензовані лише 15 загальних доменів верхнього рівня, в написанні імен яких використовується латиниця, а не ієрогліфи.

TheLocal.se.com
Компанія Amazon купила ім'я в шведському домені за півмільйона доларів
Компанія Amazon, яка недавно повідомила про свої плани створити три дата-центри у Швеції, підтвердила свій інтерес до ринку цієї країни, купивши доменне ім'я в шведському домені - Amazon.se за п'ять мільйонів шведських крон ($554,5 млн).

На відміну від інших європейських країн, таких як Німеччина, Франція та Іспанія, в Швеції немає "локальної" версії Amazon, тому купівля доменного імені може свідчити про плани компанії з освоєння цього ринку. Неможливість використання імені Amazon.se стримувало експансію компанії на шведський ринок, хоча певні кроки вона робила ще з 2014 року.

Раніше домен належав шведському рекламному агентству, заснованому в 1990-х роках, Amazon AB, президентом і єдиним співробітником якого був 59-річний графічний дизайнер зі Стокгольма. І лише після його смерті неодноразові спроби компанії заволодіти ім'ям увінчалися успіхом.



0.631935 sec