.UA ccTLD Domain Network Information Centre

.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP адреса: 54.92.182.0
 

 Інформація щодо nic-handle

 -UANIC

 Інформація щодо epp-contact

 Транслітерація

 Публічні домени


Міжнародне співробітництво





19.04.2018 Дайджест доменних подій

/ У випуску: Європа вимагає міняти Whois; "брендовий" сегмент втратив ще один домен; домен .EU зростає; в Іспанії скорочується онлайн-піратство; домен .FM "переключився" з радіостанцій на емодзі-імена...

DomainIncite.com
Позиція Європи по Whois залишається жорсткою
Європа наполягає на скороченні публікації користувацьких даних в Whois, а також на диференційованому доступі до даних, обмежуючи категорії користувачів, яким може бути надано доступ.

Така жорстка позиція викладена у відповіді робочої групи Єврокомісії The Article 29 Working Party (WP29) на лист президент ICANN Йорана Марбі (Goran Marby). У листі президент корпорації просив надати допомогу у виробленні компромісних рішень, які дозволили б зберегти існуючу модель Whois. Марбі також запропонував ввести мораторій на штрафні санкції за невиконання вимог GDPR для реєстраторів та реєстрів, поки такий компроміс не буде знайдений.

WP29 погоджується з необхідністю відкрити доступ до даних реєстрантів представникам правоохоронних органів, але не підтримує цю ідею стосовно таких категорій, як володарі захищених товарних знаків і фахівці з кібербезпеки. Питання тимчасового мораторію на покарання порушників в листі залишилось поза увагою.

Раніше за збереження існуючої моделі Whois одноголосно висловився Урядовий консультативний комітет ICANN, в який входять представники всіх країн ЄС та Єврокомісії. Таким чином, країни Євросоюзу одночасно намагаються захистити дві діаметрально протилежні позиції. Надія на компроміс все ще зберігається: 23 квітня делегація ICANN візьме участь в роботі технологічної ради WP29 в Брюсселі, і, можливо, частина протиріч може бути улагоджена в ході переговорів.

DomainIncite.com
Домен-бренд .IWC не потрібен
Компанія Richemont, яка володіє такими брендами, як Cartier jewelry і Mont Blanc, звернулася в ICANN з проханням про припинення реєстраційного контракту на домен .IWC.

IWC - бренд швейцарських годинників. Однойменний домен ніколи не використовувався з моменту свого запуску. У ньому, крім обов'язкового доменного імені nic.iwc, було зареєстровано усього одне ім'я - watch.iwc, яке, мабуть, планувалося використовувати для переадресації на оригінальний сайт бренду.

Компанія Richemont була одним з найактивніших претендентів на домени-бренди в рамках програми нових загальних доменів верхнього рівня 2012 року, подавши заявки в цілому на 14 доменів. Вона також оформила заявку і виграла конкурс на управління "небрендовим" доменом .WATCHES (годинник) і деякими його варіантами на інших мовах. У минулому році Richemont з власної волі відмовилася від двох інших своїх доменів-брендів - .MONTBLANC і .CHLOE. Крім того, в 2014 році компанія також відкликала свої заявки на домени .NETAPORTER і .MRPORTER.

Хоча .WATCHES існує в DNS вже протягом двох з половиною років, Richemont поки не встановила дату запуску домену і не повідомляла, хто матиме право на реєстрацію імен в ньому.

EURid
Європейський домен .EU виріс на 1,4%
Загальна кількість реєстрацій в європейському домені .EU в 2017 році зросла на 1,4% - до 3,15 млн, свідчать дані річного звіту компанії EURid. У порівнянні з 2016 роком, середній відсоток продовження реєстрацій в домені виріс на 2,5 процентних пункти (з 79,4% до 81,9%).

Найвищі темпи зростання реєстрацій в домені .EU спостерігалися в Австрії, Болгарії, Ісландії, Ліхтенштейні та Португалії. При цьому, Португалія і Болгарія ввійшли в п'ятірку лідерів уже другий рік поспіль.

TorrentFreak.com
Іспанія заявляє про зниження рівня онлайн-піратства
У 2017 році рівень піратства цифрового контенту в Іспанії знизився на 6%, до 21,9 млрд євро втраченої виручки, йдеться в доповіді коаліції розробників і контент-індустрії. Проте, піратство залишається на високому рівні, заявляє коаліція, відзначаючи, що споживачі вважають, що блокування сайтів і заходи проти інтернет-провайдерів є ефективними рішеннями.

Протягом 2017 року користувачі отримали доступ до неліцензованого цифрового контенту трохи більше чотирьох мільярдів разів. Найбільш популярним серед піратів контентом є фільми - 34% користувачів отримують до нього доступ без оплати. На другому місці - телевізійні шоу - в 2017 році 30% користувачі незаконно переглянули 945 млн епізодів цього контенту. На третьому місці опинилися електронні книги (24%), котрі відтіснили музику на четверте місце (22%).

Причини, через які люди вважають за краще піратський контент, традиційні. 51% респондентів сказали, що легальний контент занадто дорогий, а 43% заявили, що отримати доступ до піратського контенту "швидше і простіше", ніж до легального. Половина опитаних вважають, що плата за підключення до інтернету є для них виправданням безкоштовного отримання контенту.

DomainIncite.com
Реєстр домену .FM виставив на продаж емодзі-домени на мільйон доларів
Компанія BRS Media почала продавати доменні імена емодзі в своєму домені .FM (домен Мікронезії, що позиціонується як домен для FM-радіостанцій). Ціна реєстрації стандартного емодзі-домену становить $95,95 на рік при покупці на веб-сайті dotFM. У той же час, компанія склала список "преміум-доменів", в який містить близько 500 імен.

Реєстрація імені з преміум-списку коливається від $995 до $4,995 тис. за перший рік, відповідно до опублікованого прайс-листа. В цілому преміальний портфель dotFM оцінюється в понад $1,1 млн за перший рік реєстрації.

Якщо ж BRS вдасться продати більшу частину цих імен, компанія зможе розраховувати на $267 тис. щорічної виручки за продовження їх реєстрації в майбутньому.



0.608560 sec