.UA ccTLD Domain Network Information Centre

.UA - наш дiм. Зробимо його кращим!
Ваша IP адреса: 3.91.79.74
 

 Інформація щодо nic-handle

 -UANIC

 Інформація щодо epp-contact

 Транслітерація

 Публічні домени


Міжнародне співробітництво





21.02.2019 Дайджест доменних подій

/ У випуску: зустріч ICANN 72 пройде в Сіетлі; UDRP теж коштує грошей; "Booking.com" може стати торговою маркою; половина дволітерних доменів "чекають свого часу"; Південна Корея посилює контроль інтернет-трафіку...

DomainNameWire.com
ICANN визначила місце своєї щорічної зустрічі у 2021 році

Щорічна відкрита зустріч ICANN в 2021 році пройде в Сіетлі (США) - "столиці доменного світу".

ICANN офіційно назвала Сіетл місцем проведення своїх щорічних загальних зборів 2021 року. Зустріч відбудеться 23-28 жовтня 2021 року в готелі Hyatt Regency Seattle.

У Сіетлі розташована рекордна кількість штаб-квартир компаній доменного ринку. Серед них Donuts, Amazon.com, DomainTools, Epik і Top Level Spectrum. У місті також розташовані Enom (Tucows), Google Domains і GoDaddy. Крім того, тут знаходиться DNAcademy, а в найближчому майбутньому з'явиться і нова штаб-квартира ресурсу про доменний ринок Domain Name Wire.

DomainIncite.com
UDRP за 20 років оцінили в $360 млн

У 360 мільйонів доларів оцінюються витрати правовласників, пов'язані із застосуванням єдиної політики вирішення доменних спорів (UDRP). Такі дані опублікувала європейська асоціація Marques, яка об'єднує власників захищених товарних знаків.

Ця сума отримана, виходячи із загальної кількості розглянутих в рамках UDRP скарг - 72 тис. Кожен розгляд оцінюється приблизно в $5 тис., причому в цю суму входять як витрати на адвокатів, так і оплата послуг арбітражних центрів. Наприклад, Всесвітня організація інтелектуальної власності (ВОІВ), яка розглядає більше половини всіх скарг в рамках UDRP, стягує за один розгляд плату в $1,5 тис.

Представники Marques називають свої оцінки "дуже консервативними", даючи зрозуміти, що реальні витрати часто виявляються набагато вищими.

Реєстранти спірних доменних імен знаходяться в більш вигідних умовах: вони оплачують тільки послуги своїх юристів і ризикують лише втратою доменного імені, якщо буде доведена безпідставність його реєстрації. В асоціації правовласників Marques вважають такий стан справ несправедливим.

DomainIncite.com
Суд дозволив використовувати загальновживані слова в якості торговельних марок

Апеляційний суд США ухвалив, що доменні імена, що представляють собою загальновживані слова, можуть бути товарними знаками.

Відповідно до рішення суду, загальновживане слово, поєднане з розширенням домену (наприклад .COM), не є загальновживаним і може, в певних умовах, використовуватися в якості торгової марки.

Ініціатором розгляду став сайт бронювання готелів Booking.com, який вирішив зареєструвати "Booking.com" у якості товарного знака, незважаючи на заперечення Управління по патентах і товарних знаків США (USPTO).

У 2012 році USPTO відхилило заявку компанії на отримання товарного знаку, оскільки вважало "Booking.com" загальним поняттям. Booking.com оскаржила в суді цю норму USPTO, і в 2017 році суддя окружного суду прийняв рішення на користь компанії. USPTO подала апеляцію, але програла її.

Ключовим доказом стало дослідження, проведене Booking.com, результати якого показали, що майже три чверті споживачів розуміють "Booking.com" як назву бренду, а не як загальний термін для опису сайтів бронювання готелів.

TheDomains.com
дволітерні домени .COM в цифрах

На сьогоднішній день в світі існує 676 доменів .COM, що складаються з двох букв (наприклад, LL.com). З них 378 доменних імен або 55,9% використовуються для сайтів, а решта 298 неактивні.

Власники цих 378 активних доменних імен знаходяться в 27 країнах (враховувалося місце реєстрації компаній і власників веб-сайтів, а не реєстраційні дані WHOIS). Найбільше число дволітерників належить американцям - 208 імен або 55%. Далі слідують жителі Китаю - 54 або 14,3%, і Великобританії - 46 або 12,2%.

BleepingComputer.com
Південна Корея почала блокувати HTTPS-трафік з використанням SNI-фільтрів

Південна Корея вже давно блокує заборонені сайти по HTTP, а недавно в країні також почалося блокування TLS-сайтів, внесених до чорного списку Комісією по стандартам зв'язку.

Як повідомляють фахівці JoongAng Media Network Group та інші джерела, для блокування HTTPS-трафіку використовується так звана SNI-фільтрація.

SNI є розширенням протоколу TLS, що дозволяє браузеру на початку процесу ініціалізації з'єднання повідомляти web-серверу ім'я хоста, до якого він хоче підключитися. SNI-фільтрація використовується при підключенні до сайту по HTTPS і дозволяє інтернет-провайдерам перевіряти SNI-пакети, що відправляються браузером web-серверу.

При спробі зайти на заблокований HTTP-сайт відображається логотип Комісії зі стандартів зв'язку та Національного агентства поліції Республіки Корея. При спробі підключення до заблокованого HTTPS-ресурсу з'являється помилка з повідомленням про неможливість відкрити сайт.

За словами фахівців, даний крок є знаковим для країн, де процвітає цензура, оскільки SNI-фільтрація до недавнього часу використовувалася порівняно рідко.

Незважаючи на те, що Південна Корея може похвалитися самими передовими технологіями в сфері зв'язку, в країні діє жорстка цензура

 

http://hostmaster-ua.livejournal.com Обговорити >>

Архів дайджестів доменних подій.


0.207597 sec